شناسه خبر : 87166
سه شنبه 16 آذر 1400 , 16:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور

افتتاح ششمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی معلولین و جانبازان/تصاویر

ششمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی معلولین و جانبازان، با حضور وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

فاش نیوز - ششمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی معلولین و جانبازان، با حضور وزیر کار و رفاه و امور اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور در بوستان گفت وگو افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم دکتر «عبدالملکی» وزیر کار و رفاه و امور اجتماعی، در اولین روز نمایشگاه، از تعدادی از غرفه های نمایشگاه بازدید کرده و با غرفه داران نیز به گفت وگو پرداخت.

گفتنی است انجمن جانبازان نخاعی ایران نیز در این نمایشگاه یک غرفه داشته که این غرفه محل تردد و استقرار جانبازان نخاعی ست.

در ششمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین، غرفه خانه نور ایرانیان نیز با تجهیزات ویژه مکان یاب، قلم هوشمند، نرم افزار پارس آوا، نرم افزار پول شناس، عصا و  کیبورد کلید برجسته ویژه نابینایان دو دست قطع، برقار می باشد.

این نمایشگاه که امروز صبح با حضور تعدادی از جانبازان نخاعی افتتاح شد، تا ۱۹ آذرماه برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

 

گزارش از صنوبر محمدی

عکس از اسماعیل پارسا

اینستاگرام
سلام.خوش باشید.آقایان ما هم برنامه داشتند برای بازدید.اما ما استقبال نکردیم.ترسیدیم که چشم مان چیزهایی را ببیند که توقع را زیاد میکند.اما آنچه که شما عزیز هم نشان دادی کاش بازدید نمایشگاه بود.اینی که نمایش دادی اردو یا گردهمایی کادر ثابتی از عزیزان و پیش داران جانباز است.خسته نباشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi